riaaandewandel.reismee.nl

Moderne pelgrim

de titel zegt het al. Ik ben een super moderne pelgrim die zoevend in een stuk blik door het Franse land reist. Wel te verstaan ik verplaats me voornamelijk liftend. En dat heeft ook wel weer z'n charme. Ik moet wel de voeten willen niet. Ik zou het niet meer over m n voeten hebben doe ik ook niet. Maar het is nu situatie. HP dwz huilen met de pet. Dus gewoon wat anders doen dan lopen. Als je hier loopt kom je niemand tegen dus om m'n stembanden toch een beetje soepel te houden hou ik wel eens een voet monoloog en spreek ze toe dat ik vind dat ze genoeg vertroeteld verwend en verzorgd zijn en dat het tijd wordt dat ze nu toch eens gewoon gaan doen. Maar het heeft niet geholpen. Tetu (koppig) comme tous. Maar dan ben ik ook dus kijken wie er wint.....Voorlopig wordt er dus even gelift en kleine stukjes gewandeld. Ik heb gisteren helemaal 5 km gedaan. Het doet me denken aan de tijd toen Sarah klein was ik organiseerde toen kleuterwandelingen van 5 km. In de hoop dat Sarah ook het wandelvirus zou krijgen. Heeft niet zo veel geholpen.....

Maar goed vandaag zit ik in de buurt van st Amand de montrond. Ik lig in ieder geval voed op schema. En de vrijwilliger hier brengt mij weer 25 km verder. En dan hoop ik overmorgen weer wat voetstappen te zetten.

Gisteravond was het erg gezellig ik was alleen met een Duits echtpaar en de Franse vrijwilliger die voor ons kookte. Heb wel de hele tijd als tolk moeten fungeren dus tegen de tijd dat ik naar bed ging had ik het gevoel dat m'n tong in kreukels lag en begon tegen de fransman Duits te praten en tegen de Duitsers Frans. Maar het was erg gezellig. Straks kom ik weer in een andere herberg kan ik daar zal ik tegen 11 uur zijn. Kan ik fris en monter de vermoeide pelgrims opvangen als herberg moeder! Iedere dag een andere ervaring.

Reacties

Reacties

Els

Ha Ria, een goede keus om zo de moed erin te houden! Liefs Els

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!