riaaandewandel.reismee.nl

Nog een poging

Nog maar een keer proberen...... Het is midden in de nacht ben wakker en hoef de kamer niet te delen dus het maakt niet uit wat ik doe Slaap nu in een groot huis wat bij een kasteel hoort was eerst alleen maar s avonds kwam er een fietser opdagen kamers zat dus we hoefden niet te delen Het is heerlijk rustig onderweg heb nog maar 1x een kamer moeten delen Met 2 Franse heren van 62 die mij dan ook op een Frans snurk oncert trakteerden . Soms ging er een solo maar de ander viel na een tijdje weer in???? Mijn oordoppen zaten onderin de rugzak en daar wilde ik niet in gaan rommelen dus veel geslapen had ik niet Ik ben verder nog wel met ze opgetrokken Overdag alleen je weg gaan Maar s avonds ons kleine huishoudinkje Doe jij de eitjes dan dek ik de tafel???? Een van de dagen koos ik voor een andere slaapplaats . Nou logeerde ik vorig jaar bij een gravin Dit jaar is het nog leuker ik sliep in m'n eentje in een groot kasteel! Helemaal ingericht met schilderijen wandkleden gigantische tafels En bovenin had ik een eigen kamer met uitzicht op de vallei Fantastisch! Ik moest er wel wat voor over hebben het was een hele klim Althans voor mij Ik heb een bloedhekel aan klimmen ben ook echt geen klimgeit. Af en toe stond ik onder aan zo n bult en dacht hemel hoe kom ik hier omhoog . Maar met de stokjes erbij kwam ik wel boven En een muziekje doet wonderen Ik heb heel veel klassieke muziek op m'n Mp 4 maar dat loopt niet lekker Dus bij zo n joekel van een heuvel gaat de muziek aan van de 4 daagse training die er nog op staat En met meat loaf led zeppeling en ABBA word je vanzelf wel naar boven gesleurd Wel een goede voorbereiding als straks het echte werk komt de Pyreneeën Maar dat duurt nog even Ik ben de Dordogne al door zit nu in de gironde waar het al platter wordt en nog even dan zit ik in les landes Helmaal mijn ding lekker plat De Franse heren met wie ik optrok heb ok weer laten gaan Heb geen zin om lang bij mensen te blijven hangen Wil lekker mijn eigen gang gaan en niet iedere keer te hoeven praten Maar het was heel gezellig en misschien zie ik ze nog dat is dan wel weer leuk Ik ga nu eerst deze tekst versturen voordat ik m weer kwijt ben voor jullie misschien lastig dan krijg je waarschijnlijk steeds mailtjes maar het moet maar even zo

Reacties

Reacties

Charissa

Hé, ik loop met je mee, hoor! Zie mezelf ook weer in het kasteel. In Auros ook in de refuge naast een kasteel? In Captieux weer een leuk overnachtingsplekken, een soort blokhut achter de mairie.wat fijn weer wat van je te lezen en dat het goed gaat. Zet-en-op en geniet!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!