riaaandewandel.reismee.nl

Pasen

P

Wat is het heerlijk om even internet te hebben en te schrijven wanneer het mij uitkomt Ik heb een bundeltje mb s gekocht en ik kan dat tot de 22 e gebruiken dus nu maar even van profiteren Met de vrije WiFi schiet het hier echt niet op Nu kan ik tenminste schrijven en appen wat ik wil Vind ik ook leuk om Sarah te appen die van Rusland naar Finland en Zweden hopt En ondertussen naar ik hoop nog wat aan de studie doet...

Ik hop zo langzamerhand naar het zuiden Zit nu aan de grens van les landes Heerlijk morgen 25 km plat plat plat . Was vandaag ook al een groot gedeelte Dat schiet lekker op! De dennenbomen van les landes zijn in zicht Nog 200 km en ik zit aan de Spaanse grens En geen enkel probleem tot nu toe Ik ben vanochtend om 8 00 uur vertrokken en heb echt 16 km lang geen mens en geen auto gezien Een oorverdovende stilte Wat heerlijk Ben naar bazas gelopen en wilde daar de kathedraal zien Er was een paasmis aan de gang en ik heb daar de laatste 10 min van meegemaakt Was heel sfeervol en de kerk was vol vond ik een mooi gezicht En wie trof ik daar weer m'n Franse vriendjes Alom blijdschap en we zitten weer in dezelfde herberg samen met een Oostenrijker en een hollander bof ik e en dat ik de enige vrouw ben Heb ik lekker mooi weer een kamer apart We kletsen wel heel wat af Joseph is een hele zachtaardige vriendelijke man en philipe een echte bourgeois grootgrondbezitter met heel veel praatjes en die een hoop praatjes van me terugkrijgt en we hebben echt heel veel plezier

Ik heb vanochtend zeker wel 10 reeën gezien in de bossen Maar minder leuk ik kwam ook nog door een stuk bos waar ze duiven aan het schieten waren Ik hoorde de honden en de schoten Op een bordje stond dat je moest fluiten als je erdoor heen wilde Ik heb dan ook ordinair op m'n vingers fluitend als Flip de fluiter door dat bos gesjouwd want ik had heen zin in een stuk lood in m'n lijf en ook geen zin in een dooie duif op m'n kop Arme beesten Kunnen die gasten niet gewoon eieren gaan eten op 1e paasdag Maar goed s lands wijs s lands eer

Ik ga slapen morgen weer 25 km voor de boeg m'n bedje heb ik al gereserveerd en zit dan weer met hetzelfde stel als nu Ik kan nog doorschrijven tot de 22 e dan weer even radio stilte

Reacties

Reacties

Jan L.

Hoi Ria. Goed te horen dat het goed met je gaat. Was al de hele week benieuwd of je voeten het houden. Zo te horen kun je er goed mee lopen. Je enthousiasme klinkt door in je verhaal en werkt aanstekelijk. Nog een week en mag ik ook op pad. Ik heb er ook zin in. Te volgen ben ik op dederdehelft.reislogger.nl. Loop ze en geniet!

Monique

Lieve Ria, wat klinkt dat geweldig allemaal. Zoals je het je gewenst had stel ik me voor. Superfijn dat het zo goed gaat nu, ik lees tenminste niks over voetklachten. Geniet van alle moois, leuk om je verhalen te lezen!
Knuffel,
Monique

Marjolein

dit gaat geweldig!! zo lekker doorgaan Ria, je bent er bijna.......Pyreneeën al in zicht?!

Wilma

Het gaat prima ,hou dat lekker zo en af en toe ons eens mee laten genieten van de mooie foto,s en verhalen ,temp is daar ook heerlijk dus geniet !!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!