riaaandewandel.reismee.nl

Bourgue


Vanavond ben ik en Bourgue aangekomen na een trip van 30 km Het was snikheet voor mij een heerlijk temperatuurtje alleen mijn hoofd is er niet blij mee mijn sjaal is niet genoeg ala bescherming dus morgen maar eens een petje ptoberen te kopen Ik ga in ieder geval niet met zo n achterlijk zonnehoedje lopen Ik heb iets van 60 km oude spoorbaan in de benen Een en al rechte weg door het bos later dennenbos en weer heerlijk geurende brem sommigen vinden dit stuk heel saai maar ik vond het heerlijk Je hoeft nergens op te letten alleen maar doorstappen En met Vibaldi Bach Corelli Pergolesi en Handel in de oren is niks saai Ik had gisteren maar eens mij n klassieke hoofdstuk in gebruik om heel bewust wat langzamer te lopen om mijn benen wat rust te gunnen . En met klassieke muziek gaat dat prima Heb niet meer dan 3 km per uur gelopen . Een van de spreuken die ik gebruik is In de rust ligt de kracht en daar wil wel naar luisteren . Na die rustige tocht had ik een slaapplaats met weer een hollander en Oostenrijker En helaas dus geen kamer voor mezelf Het was dan vannacht dan ook weer bal Opnieuw een snurkconcert met als toegift nog wat heerlijk gerochel Dus vanmorgen heb zo eve n heel fijntjes geïnformeerd waar zij vanavond dachten te slapen en toen heb ik er 10 km bovenop gedaan om een rustige nacht te hebbe n En o heerlijk heb nu ee hut voor 6 man helemaal voor me alleen en alles er op en eraan Maar ja ik heb niks aan boodschappen kunnen doen want je komt gewoon niks tegen dus morgen ligt er een halve hamburger als ontbijt op me te wachten ????

Ik stuur dit vast weg want ik moet heel erg uitkijken met het typen als ik even verkeerd zit ben ik de boel kwojt

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!