riaaandewandel.reismee.nl

Bourgue 2


Weer even verder

Nu zeker in Les Landes is het zaak om neel goed te plannen wat inkopen betreft want het is echt uitgestorven hier En je wil ook weer niet met teveel spul in de rugzak lopen Er is me van de week een half bakje wortelsalade open gegaan Dat kon ik er dus uit zitten vissen Heb de rest maar bij het ontbijt opgegeten Verder had ik ook een keer de dop van mijn waterzak niet voed dicht e n ja hoor de halve rugzak nat Maar voor alles is een oplossing Ik heb van die ouderwetse luier veiligheidsspelden mee en met die dingen heb ik alles aan de rugzak gehangen en daarmee was ik even een lopend wasrek.

Maar wat water betreft is het ook goed plannen want in dit stuk kom je niks tegen dus er moet veel mee vooral met deze hitte Ik forceer mezelf om te drinken want ik ben niet zo n drankorgel maar met al dat gelurk moet je weer veel vaker een sanitaire stop maken . Heel onhandig als je net alle gespen riempjes op de goede plek heb zitten Ik had er geen zin meer in om dat iedere keer weer te doen dus nu zak ik met rugzak en al door de knieën Gelijk een mooie sportschool oefening Met voeten knieën heupen en schouders gaat het allemaal uitstekend

Mijn Franse maatjes zijn weer een stuk verder Ze hebben haast ! De een wil op tijd thuis zijn voor de moestuin met uien en tomaten en de ander wil snel Tjonge ben je met pensioen heb je nog haast!!! Maar ik kom ze vast nog wel tegen Ik bind het ook lekker om alleen te zijn

De 30 km vandaag was ook in alle eenzaamheid Prachtige toch en nu ook nog lekker plat Nadat ik zo n 8 uur lang geen mens gezien had zwaaide ik maar eens naar zo n 50 tal koeien die mij aanstaarden Van schrik holden ze allemaal tegelijk weg Zie er misschien voor hen raar uit met die rooie pukkel, rugzak op m'n rug

Er is heel veel gekapt hier waardoor ik in heel veel open stukken dennenbos terecht kwam Stof en zon maken het er wel aar dat ik nu onderhand een strobaal op de kop heb Tjonge Ziet er niet uit Als ik een keer in ee supermarkt terecht kom waarmee losse olijfolie hebben dan haal ik er een paar druppels uit en smeer m'n haar in

Maar wat ik eigenlijk wilde schrijven is doordat er zoveel stukken zijn weggekapt klopte mijn boekje ook niet meer Dus je moest wel erg uitkijken om niet van het padje te raken want bij een tocht van 30 km wil ik niks omlopen Maar er waren nog wel wat nieuwe pijlen en gelukkig maps.me Met mappie kan ik jet voed vinde zit er af en toe mee te prutsen en kan er zelf café s mee vinde n Alleen die bestaan dan niet meer Kom ik op grote probleem van Frankrijk de enorme leegloop van het platteland . Is enorm Als mij boekje schrijft dat er het een en ander aan winkels is en je komt er dan zie je alleen maar lege etalages met te huur Is echt een groot probleem

Bet is half tien tijd om te slapen heerlijk zonder gesnurk en gerochel Dat wordt nog wat straks in Spanje Dan heb ik niet meer zo luxe Dus nu geniet ik er nog extra van



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!