riaaandewandel.reismee.nl

Saint sever


Vandaag ben ik aangekomen in saint sever en logeer in een huis van de abdij Wel weer een gedeelde kamer Weliswaar met 2 vrouwen Misschien snurken die wat minder...... Hoop ik

Het was vandaag een tocht normaal gesproken van 30 km maar het zijn er 34 geworden omdat ik een ommetje moest maken omdat ik naar een sportwinkel wilde voor een petje Dus langs de Decathlon Liever toch even omlopen dan een zonnesteek Dus pet op zonnebril, wat ik anders helemaal niet doe en zo leek ik dan helemaal incognito . Maar goed ook want als ik even wissel van schoenen dan wil je dat niet zien Korte broek, wollen sokken en mijn teva s Hoe erg wil je het hebben ? Maar ja het is voor een goede zaak Ik heb er vandaag precies 308 km opzitten sinds mijn eerste loopdag Nog 120 en dan ben ik in Saint Jean Pied de Port Ik heb me al voorgenomen om daar een dagje extra te blijven om me voor te bereiden op een hele andere tocht Niet meer alleen lopen in alle stilte en zeker niet meer alleen slapen. Daarom ga ik nog extra genieten van de rust in Frankrijk

De dagen zijn lekker simpel Opstaan beetje poedelen oefeningen doen anders beweeg je je te eenzijdig de spieren insmeren met de arnica olie de pezen met m'n Chinese menthol wat eten en gaan En het allerbelangrijkste is wel die rugzak In sommige dingen ben ik een structuurfreak in veel dinge ben ik slordig omdat ik het dan zonde vind om daar veel tijd in te steken Maar die rugzak; alles precies in hetzelfde vakje holletje netje etc Want niks is irritanter als je iets moet hebbe n en je weet niet meer waar het zit

De tocht was vandaag wederom supermooi Veel dennen kleine gehuchtjes met heel oude kerken zandpaden en kleine C weggetjes die lekker liepen En weer heeeeeeerlijk plat he! Daar kan ik nog een dagje van genieten en dan is het gebeurd Dan ben ik les landes alweer door Vanmiddag dacht ik dat ik wolken zag maar nee het was sneeuw Heeeeel in de verte zie die grote jongens al opdoemen Dat wordt nog wel een dingetje. Eigenlijk heb ik echt hekel aan bergen Om er in te lopen maar er door rijden vind ik ook niks We zullen wel zien. Daarom is het nu wel lekker dat ik wat kilometers maak want eenmaal in het volgende departement Pyreneeën atlantique ga ik heel veel tijd verliezen Maar goed ik heb nog tijd zat ik hoef me niet te haasten Dat ik nu graag 30 loop is ook omdat ik het heel lekker vind om de hele dag buiten in de zon in beweging te zijn

Een andere keer meer Ik heb nog even een paar mb s????

Reacties

Reacties

Ellen Offermans

Hoi Ria, wat super leuk om je verhalen te lezen! Wat een enthousiasme! leuk om in gedachten een beetje met je me te lopen...wat ga je goed!!!

Natas

Met de pet op, de lanen in. . Een goede aanschaf, waar je veel plezier van zal hebben. De gasten genieten ook van je verhalen en bewonderen je zo, en zijn zo enthousiast dat het je zo goed vergaat!! Een dikke knuffel van ze en natuurlijk ook van ons... xx

Jan L.

Van je een, van twee van je drie, van je vier , van je vijf, van je zes, van je ze-e-e-ven!
Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter, alweer een kilometer!!
(van mijn voeten afgesleten, wat mijn moeder niet mag weten anders krijg ik niks te vreten!)
Van je één, van twee van je drie, van je vier, van je vijf, van je zes, van je ze-e-e-ven!
etc. x 1000***

Yolanda

Zit met de kaart van Frankrijk voor mijn neus om jouw route te zien ( en onze vacantie voor te bereiden ! ) Leuk om je zo te volgen en ben blij voor jou dat het goed gaat met je voeten. Geniet er van en stekte met de bergen die er aan komen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!