riaaandewandel.reismee.nl

Sauveterre de bearn 2




I

Ik ga verder in stukjes Het gaat nogal moeizaam en af en toe gaat de tekst niet verder dus dan stuur ik het gauw weg voor ik het weer kwijt ben Een computer is hier gewoon nergens te vinden

Maar wat ik dus wilde schrijven ik denk dat ik morgen mijn 2e stok maar van stal haal dat zou wel eens nodig kunnen zijn Gaat het echte werk dus beginnen En alhoewel ik eigenlijk een hekel aan bergen heb was het de afgelopen dagen echt fascinerend te zien hoe die joekels langzamerhand dichterbij kwamen met nog veel sneeuwtoppen Een geluk dat het zo n mooi weer is zodat ze te zien waren Dat weer is dus echt een cadeautje Vanaf dat ik met de trein de Franse grens overkwam scheen de zon Zou bijna vergeten hoe regen voelt .

Ik heb inmiddels al heel wat bruggen gezien Grote moderne over de grote rivieren en heel veel hele oude stenen bruggetjes over kleine watertjes Ik moest 3x over een brug over een snelweg heen En daar bleef ik even kijken naar die voorbij razende auto s En dan realiseer je je dat je een totaal ander leven leeft Je hoort niet meer bij dat leven van die snelweg Je leeft er een heel eind vandaan op een zijweg En dat gevoel is heerlijk . Alle benul van data en tijd is helemaal weg Ik ben daar nog wel even mee bezig want ik moet goed in de gaten houden wanneer het de 23 is zodat ik Sarah kan bellen voor haar verjaardag maar daarna hoef ik de tijd mooi niet meer bij te houden

Wat ook zo fijn is in Frankrijk is dat alle kerken gewoon open zijn En de Compostella leidt je langs iedere kerk en ik neem altijd even de tijd om naar binnen te gaan Hele oude sobere kerkjes met een prachtige lichtinval door de gekleurde ramen Hoe soberder de kerk hoe mooier ik m vind.

Reacties

Reacties

Wilma

Gefeliciteerd met Sarah ,en lekker van de snelweg weg blijven wat een zalig idee gr

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!