riaaandewandel.reismee.nl

Deel 1.

foutmelding.

In m'n laatste stuk schreef ik dat ik in de sacrestie zou slapen. Dat was natuurlijk helemaal fout, de sacrestie is de plaats voor de priesters en natuurlijk niet voor de pelgrims. Ik bedoelde het parochiehuis. Daar was ik mooi weer helemaal alleen . Lekker rustig. Maar het was een heel oud pand waar geen deur op slot kon ook de buitendeur niet. Als wantrouwende stadse heb ik toch maar een grote stoel voor de deur geschovem. Je weet maar nooit he. Maar het was echt niet nodig. Om 20.00 uur was alles uitgestorven.

Met de WiFi is het allemaal niet zo best daarom verdeel ik dit verhaal in delen om te versturen want de WiFi kan zo wegvallen en dan ben ik de tekst kwijt en dan is al het gepruts op m'n telefoon voor niks geweest. Zit nu in gezellig (niet dus) pmu café en moet de tijd uitzitten omdat de refugié waar ik ga slapen pas om 16.00 uur opengaat. Een soort oud schooltje.

Dus ik heb de tijd om wat te ventileren. Allereerst ik ben niet zo in m'n hun. Ik hoorde vanmorgen dat mijn lieve kat een tumor heeft waar waarschijnlijk niets aan gedaan kan worden. Da s echt rot als je op zo n afstand bent.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!