riaaandewandel.reismee.nl

Eem heerlijke sag

De titel zegt het al Eem heerlijke dag die alles van gisteren. Weer helemaall Goed maakte. Ik was gisteren Eem eind doorgelopen em ergens im Eem herberg im se middle pf. Nowhere geslapem zodat het vanochtend. Miet zo m massale uittocht was Em geem korenmarkt taferelen op de terassem. Em sat iis mooi zo se hele sag gebleven. Heel veel alleen kunnen lopem pver kleine weggetjes langs heel veel kleiime. Dorpjes en nu bossen met eucalyptus bomen sie heerlijk roken. En met Eem lekker zonnetje. Ik moet nog negen en veertig maar santiago. Mijn plan is morgen. Weer Eem eind te. Doen zodat ik zaterdag biet zoveel hoeft em pp tijd im s kan zijn. Om een goede herberg te zoeken waar ik 2 dagen blijf en dam maandag weer pp pad maar se oceaan

Ik hoop fat. Het Eem beetje te volgen iis het is bijna miet te doem Ben benieuwd if se nieuwe mobiel in santiago is aamgekomem

Verstuurd vanaf mijn iPhone


Verstuurd vanaf mijn iPhone


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!