riaaandewandel.reismee.nl

Deel 2

Verder:

Ik heb inmiddels al 4 dagen m'n loopschoenen niet meer aan. Die bungelen vrolijk aan m'n rugzak. Moet ik wel zeggen dat ik daardoor veel aanspraak heb. Ook gewoon op straat als ik wat rondkuier op m'n slippertjes. Aan de schelp aan de rugzak weet men dat ik de Camino loop en er zijn zat mensen die me aanspreken en ook op straat hel verhalen houden en me veel succes toewensen. Dat is toch heel wat anders dan rondlopen als gewone toerist.

Inmiddels ben ik niet alleen een moderne pelgrim , me voortbewegend in blik . Ben nu een speedy pelgrim die zich voortbeweegt in snel voortglijdend staal. M a w de trein. Ik kreeg genoeg van het niet zoveel bewegen. Men zegt altijd go with the flow. Nou blijkbaar klopte die flow niet zo voor mij , teveel obstakels dus ik heb voor. een andere flow gekozen een die iets sneller gaat. Ik zit nu 50 Km onder Limoges. Ik heb daar bij de franciscanen zusters geslapen. 50 m van een gigantische kathedraal. Deze zusters waren echt schatjes. Menig katholilek onder ons zal ook andere ervaringen hebben Maar deze waren super lief. Ik sliep in een soort torentje en voelde me net Rapunzel.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!