riaaandewandel.reismee.nl

Deel 3

Het gaat nog steeds goed met het WiFi gelurk van het café. Het is een gesloten netwerk eigenlijk

voor privé gebruik. Maar ik heb gauw de code opgeschreven want ik wil morgen echt ff face timen met Sarah , die is morgen jarig. Voor het eerst in 19 jaar dat we niet samen zijn met haar verjaardag. Ook een hele ervaring.! Nu jullie dit weten en wie daar zin in heeft: zou lleuk zijn als ze zomaar een stel felicitatie appjes of sms jes krijgt. Ook al kent ze een deel van jullie niet. Haar nummer is 0625031904

Morgen moeten de schoenen maar weer eens aan. Heb flink gesmeerd met een zalf die me door een oud verpleegster is aangeraden. Prima zalf maar met een behoorlijke visgeur...... De rondlopende katten zagen mijn hiel wel als een lekker hapje. Bij nader onderzoek bleek er inderdaad visolie in te zitten. Gemaakt van de lever (zou dat nou levertraan zijn)

Hoe dan ook het helpt dus morgen weer en route !

Reacties

Reacties

Jan l.

Je bent een Kanjer en schrijft heerlijke verhalen. Overmorgen zijn wij aan de beurt. Gijs en ik hebben vanmiddag een stempel van de 'Eusebiusparochie' bij de Walburgis gehaald. Ook alweer een bijzondere ervaring. Dus zondag echt op weg, eindelijk. We gaan je inhalen! Buen Camino! Groet Jan l.

Yolanda

Hoi stoere reiziger,
Leuk om je te volgen! Succes met je poging om morgen weer wat kilometers te voet af te leggen en alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Sarah. Makkelijk te onthouden want onze kleinzoon Sten wordt morgen twee jaar . We zullen proosten op beide jarigen !

ankevanhout@hotmail.com

Hoi Ria, ik heb veel aan je gedacht, en een tijd niks gehoord. Maar je berichten kwamen in ongewenste mappen merkte ik nu pas. Leuk om je berichten en foto's toch nog te zien. Ik hoop dat je voeten wel wat meer zullen opknappen en je verder brengen, alhoewel je op deze manier ook wel weer hele verrassende ervaringen beleefd. Veel plezier ! liefs, anke

Bas

Lieve Ria! Wat een naar bericht over Kareltje nu je zo machteloos ver weg zit. Ik zal Helmut wel meer details vragen. Schrijf je de volgende keer nog even iets over je voeten? Ik ben daar benieuwd naar. Allerlei tips en vragen schieten door mijn hoofd, maar direct ook je opmerkingen over ongevraagde adviezen in een eerdere blog. Ik hou dus mijn mond en hoop alleen maar dat je nog wel gaat lopen. Weet je wat? Ik doe het toch: probeer alsjeblieft dagelijks zo veel mogelijk te lopen zonder te ver te gaan, je voeten moeten wel gestimuleerd blijven worden. Het zou wijs zijn leren schoenen te dragen omdat de voeten daar tot 4 graden koeler in blijven dan in andere materialen. Stevigheid zou voor minder wrijving kunnen zorgen. Ik had, net als jij, een beeld van een kilometervreter à pied, maar dat gaat hem op deze manier niet worden... Veel succes weer, ongeacht wat je doet!

Tanja

Ria, gefeliciteerd met je dochter.
Zij zal zeker trots zijn op je! En jij op haar!
Vanavond ook even lekker een proost op haar uitbrengen!
He kanje een fijne dag vandaag
Liefs

Natas

Hey bikkeltje ! Van harte gefeliciteerd met je mooie dochter! Hopelijk is het face timen gelukt en mis je het thuis zijn niet extra nu.. ook sterkte met de verhalen van de kat, want je hebt nu alle tijd om te piekeren. . Kop op meid, je bent al een mooi eind op weg. . Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!