riaaandewandel.reismee.nl

Sauveterre de bearn


Heuvels vlinders salamanders wilde bloemen koeien watertjes stilte bruggetjes en een gloeiende zon Dat was mijn dag van vandaag . Mooier kon het niet Ook vandaag schaduwvermijdend Ik leef op bij deze hitte Ik ben toch echt in het verkeerde land geboren

Vandaag heb ik heel bewust mijn tempo laag gehouden om mijn benen een beetje te ontzien . Dit omdat ik gisteren 44 km heb moeten lopen En het is nog goed gegaan ook Ongelofelijk hoe lichaam zich weer in de nacht herstelt. Ik had vanochtend nergens last van Die 44 km was niet echt mijn keuze Ik had gerekend op 25 en dan overnachten Maar de herberg was gesloten . 5 km verder was er nog wat maar die bestond niet meer . Tja wat doe je dan? Even nog overwogen om m'n slaapzak maar ergens uit te rollen maar de nachten zijn koud dus daar had ik ook geen zin in. Bleef over 14 km verder . Maar de herbergen moet je via de VVV of gemeentehuis reserveren en het was inmiddels al 18.00 uur Toen maar naar 1 van de Franse maatjes gebeld en die zaten inderdaad 14 km verder en er was nog genoeg plaats Dus in grote vaart met up tempo muziek en was druivensuiker door de bossen gesjeesd En ik had er al 30 opzitten dus ik heb wat van die arme benen gevraagd Vandaar dus vandaag een tempo doeloe . Ik kwam even voor negenen aan en ik werd als een prinses ontvangen Het was ook nog eens echt in een middeleeuws torentje Maar de heren zetten me op een stoel, schepten m'n eten op, wisten al van m'n voorkeur voor een glaasje rode wijn en ik mocht zelfs niet bukken om m'n schoenen uit te doen De mafkezen! Maar het was weer ouderwets gezellig

Maar zoals de titel zegt ik zit nu in sauveterre de bearn en als de volgende 2 dagen net zo voorspoedig gaan dan ben ik zondag in st Jean pied de port

Het zal morgen denk ik niet meevallen Dan moet ik naar Ostabat en volgens mij moet er geklommen worden Nu heb ik de laatste 2 dagen al wel aardig wat heuvels openen afgelopen dus kuiten en bovenbenen zijn al wel wat gewend Maar ik de d


Reacties

Reacties

Jan l.

Als een speer! Chapeau!

Tanja

Ria weer ten voeten uit!
Fijn dat het allemaal weer kan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!