riaaandewandel.reismee.nl

De Meseta en dan ziek

De volgende tekst is een stukje ongekorrigeerd om te laten zien hoe Ria met haar kapotte telefoon moet communiceren....Een aantal letters van het toetsenbord doen het niet meer wat af en toe tot hilarische spellingen leidt. (helmut)

11-05-17 Zo balen ben de hele nacht doodziek geweest Ws door een salade met kip. Ik sou anders nu op staan maar voel me te beroerd. Moet uiterlijk elf dertig hier weg zijn.

Ik ga het proberen. Ben eg geradbraakt maar heb ook weer geen sin om hier te blijven heb wel peg de rugzak is ekstra saar doordat ik gisteren eten had gekogt foor fanfaag En ik kan eg niks eten nu Sal proberen nog w foto s te sturen. Hep efe. Goede WiFi. Irritante MOB ben er helemaal klaar mee.

Ria is toen een nachtje extra in dat hotel gebleven(helmut

Goed geslapen en foel. Me een sruk beter ga douchen en dan proberen iets te eten. Wel blijfe. Sms Sen de app kan ik meestal niet gebruiken

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Titel siek Ik had me heeeel erg ferheugd op een super rustige nagt in een heerlijk bed. Na een dagje een beetje rondkijken in Garrion de los kondos. Maar dat ging mooi niet door. Hep de hele nagt met m'n VVV VVV hoofd bofen de ws pot of bofen de Was bak gehangen. Waarsgijnlijk door een salade met kip. Onmogelijk om de folgende dag te lopen. En mijn sgatje was so lief om foor mij nog een hotel nagt te betalen sodat ik in bed kon blijfen. Na wat gewaggel naar de apotheek foor medisijnen. Maar fandaag gaat het weer en hep er weer dertig op zitten. Dat was niet de bedoeling maar eerder was er geen plaats in de herberg dus Maria moest ferder reisen. Ik ben niet in een keer dyslectish geworden hep ook geen zonnesteek maar het ligt aan m'n mobiel. Feel letters doen het niet meer dus ik moet dan wat anders fersinnen. Soms pakt de auto korrektie het goede woord. Dus jullie moeten maar een beetje raden wat Ik sgrijf. Hep weer een stuk Mesea gedaan een lange weg tussen de korenvelden en ferre uitsigten me

Verstuurd vanaf mijn iPhone=

Reacties

Reacties

Natas

Nou lekker blijven typen op de kapotte mobiel. . Heeft het thuisfront ook nog wat te puzzelen en we moeten er niet te makkelijk vanaf komen hier!! Nou fijn dat je nog een nacht mocht brakken en braken... hopelijk weer fris en fruitig nu, en vrolijk marcherend weer verder!!! Veel liefs van mij.. xx

Bas

Ik twijfel aan je verhaal, volgens mij mis je gewoon je voortanden. In ieder geval klinkt het zo als ik het voorlees. Veel liefs en succes weer.

Catharina Smits

Beterschap en doorgaan. Je bent al zo ver. Mooie foto,s. Goed kijken!! Veel succes en zet hem op!!
Groetjes Catharina

Wilma

Wat een vette pech dat je zo ziek was,eten met deze warmte oppassen geblazen .
Zet hem op en dat met een halve tel,maar het komt weer in orde succes

Tanja

Wat een pech. Maar....Je slaat je er wel weer door heen. Top!!
En wij liggen dubbel thuis om je schrijftaal. Dus houden zo????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!