riaaandewandel.reismee.nl

Ei

Hep efen mijn blog kunnen bekijken is niet helemaal goed gegaan een stuk staat er niet op en een sms naar Helmut die eert niet op hoort wel. Het wordt steeds moeilijker om met de MOB te werken Maar Goed efen samenfattte nr

Forige week ben ik drie dagen in karrion de les kondos geblefen. Een. Nagt in een klooster in een saal met feertig man. Dat was weer een uitbundig snurk Geroggel en hoest festijn dat ik er ff helemaal. Klaar mee was en om half negen s morgens op de stoep stond fan het eerste de beste hotel foor een rustige nagt wat dus niet lukte omdat ik siek werd. Ik ben helemaal beter hoor alleen ik hep afgelopen week heel ligt moet eten. Koffie smaakt me pas sinds gisteren en wijn al helemaal niet. Maar straks ga ik maar eens aan de sangria.

Inmiddels sit de meseta erop. So n kleine tweehonderd km. Ik fond het een helemaal geweldig en ook intrigerend landsgap. Het is een hoogflakte maar soms hep je het idee

Dat je in Friesland sit. Eindeloze fertes tot aan de horizon je ziet in de ferte ook geen heufel of berg. En bij het laatste deel gewoon een strakke regte weg fan fijf en twintig km. Feel pelgrims hebben dit deel ofergeslagen. Ook omdat se in tijdnood sitten. De afstanden falt sommigen wel tegen foor al de Amerikanen en de brasilia en. Hun. Filegtuig wagt niet. Maar ik ben blij dat ik

m gelopen hep. Ook alle soorten weer gehad warm koud regen en. Harde wind. Maar het luie wandelen is foorbij hoor ik hep in de ferte alweer die puntige joekels gezien waar ik ofer heen. Moet dus dat Binnenkort weer klimmen Zoals jullie Sien hep ik nog geen. Nieuwe mobiel. Die is onderweg maar die gaat naar ponterrada. Ik had anders te lang in. Leon. Moeten wagten ik Sal blij sijn als ik m hep want het falt niet mee om so te sgrijfen omdat eigenlijk de meeste letters moeilijk doen.

Soals gesegd ben ik nu in Leon een super leuke stad. Ik was er al fanogtend dus ik had de hele dag de tijd om rond te kijken een stad met pragtige. Oude bouwwerken en wederom een hele mooie kathedraal heb er lekker als nette toerist rond gelopen maar wilde ook niet te feel lopen. Dus ik ben lekker truttig in so.n toeristen treintje gaan sitten en hep me lekker rond laten rijden. Ik kan me niet herrinneren dat ik dat ooit hep gedaan. Of ik hep het misschien. Ferdrongen. Ik hep me foor genomen om iets kritischer te worden wat slaap plekken. Propeer nu maar eens herbergen te finden met minder bedden dat is wat rustiger. Wel iets duurder. Maar dat moet dan maar. Ik kan geen dertig km lopen zonder te slapen

Was fan de week ook wat had ik Weer een bofenslaper. En ferdorie moest ik snagts naar de ws. Kon de sport FAn het trapje niet Finden toen stond ik met m'n foet in het bed fan mijn onder buurman ja balen natuurlijk. Toen ik later weer in bed. Lag daar kwam m'n straf die kerel snurkte so hard soals ik nog nooit had gehoord. Het leek of ik op een dak fan een farke nsjok lag fol met knorrende farkens. Daarbij kreeg ik. Er ook nog gratis een rug massage bij omdat mijn bedbodem gewoon trilde. Ik merkte dat het efen hielp als ik met m'n. Hielen stampte. Dus op een gegefen. Moment gingen mijn benen een aantal keren flink omhoog in de slaapsak om met een flinke bons neer te komen sie je het foor je het was eigenlijk eg maf maar ja je doet

Wat om goed te slapen het had niet lang geholpen en ik hep de strijd opgegefen en de folgende dag weer een kamer foor mij alleen genomen om bij te slapen

Ik ga nog efen de toerist uithangen in Leon en morgen fris en fruitig weer op pas

Jullie ook bedankt. Foor jullie reakties. Find ik heel leuk om te lesen

Verstuurde vanaf mijne iPhone

Reacties

Reacties

nolly

Wat een ervaringen allemaal. Hilarisch om de tekst te lezen. Het lijkt idd of je je voortanden mist. ???? Geniet verder meisje. ????????

Charissa

Sneu voor jou wat je mobiel betreft maar ik vind het geweldig om te lezen! Dikke pret. Zal jij later ook wel hebben als je alles weer terug leest. Ach....die snurkers! Verwen jezelf af en toe inderdaad maar eens met een rustig slaapplekje. Misschien kunnen we je sponsoren met elkaar zodat je voor een lekker hotelbed kunt kiezen....in afwachting van je volgend bericht, lieve groet van Charissa

Fenneke

Hoi Ria, leuke woorden en mooie verhalen hoor, ik lach me slap. Het gaat met Dirk goed, af en toe doet hij heel lief neusje neusje met mijn rooie Pluto, die dan koket prrrrrr??? zegt. Helmut komt nog wel aan z'n 1000 woorden per dag dus hij vereenzaamt niet.
Groetjes van de buren!

Els

Wat zitten er veel v's in Nederlandse woorden! Lastig als je slist en ook als je een kapotte mobiel hebt????
Succes met de volgende etappes. Groetjes van de hele familie. Liefs Els

tonny

lach me slap, zie het helemaal voor me, vooral dat gedoe met het slapen, verschrikkelijk.
het is goed te lezen als je eenmaal aan het schrift gewend bent, hilarisch.
het is in ieder geval geen saaie tocht.
hou je taai en geniet, liefs tonny

Helmut

Ik hoop dat die nieuwe mobiel er nog een weekje over doet want de teksten zijn té leuk zo

Natas

Nou meid, wandel lekker door, op deze manier! ! Je doet het super! ! Groetjes van de oudjes en van mezelf! !! Xx

Wilma

Het is te leuk om het zo te lezen ,voor jou een stuk minder maar er komt een nieuwe aan ,gelukkig ben je weer beter en geniet je volop van alles wat op je pad komt.
Hilarisch dat gesnurk( maar niet heus) , ik had hem / haar de nek omgedraaid dus die hak erin vind ik heel subtiel ,succes met de volgende etappe

Christine

Heel hilarisch om je verhalen zo te lezen; het lijkt wel zuid-afrikaans.
Je maakt wat mee op je tocht. Het gaat hartstikke goed met het lopen; deze keer haal je de eindstreep!
Liefs, Christine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!