riaaandewandel.reismee.nl

Zware dag

Geen zere voeten. Geen klimpartijen geem zware regen maar Well Eem zware dag voor mijn iimcasserings vermogen. De spoaanse studenten hebben vakantie gaan massaal ppp Camino voor se laatste 100 km em ik kwam iim Eem groep van zo m 100 man hetzelfde gekleed Spaanse. Wandelaars sie miiet moormmaall praatten maar bulderden. Kwamen. Se bus uit als. Eem stel kinderen op schoolreisje en of ik nu harder liep of achterbleef iIk raakte ze miet kwijt

Mobieltjes met muziek Mop iellyjes met route beschrijving im het Engels. Em waarvoor. Om se 500 m staat er Eem marketing. Dus vandaag was het lastig voor me om te blijven zeggen sat ieder recht heeft om zijn weg te doen. Vast allemaal aardige mensen mmmaar het liefst had ik ze allemaal weer in se bus gewenst. Na 3 uur zat iedereen gelukkig weer im Eem hotel em has ik se weg weer voor me alleen maar het wordt tot santiago kolomme lopen en saar heb iIk. Geem zin iim. Dus VoOr

Het eerst in al die Tijd. Leg ik mezelf op om zoveel. Miogeliik te lopen op Eem sag. Moet nog 85. Wil proberen zaterdag iim santiago te zijn Ps omdamks se drukte heb ik wel rondgekeken en se bossen en paadjes iim Galicië zijn prachtig

Verstuurd vanaf mijn iPhone



Verstuurd vanaf mijn iPhone

Reacties

Reacties

Charissa

Ach meis, balen voor je! Het was te verwachten maar als je er dan tussen loopt......Nog ff tandjes op elkaar en toch nog wat mooie momenten gewenst tijdens die laatste kilometers.

Tanja

Knap hoor al die proeves doorstaan en de humor er van in blijven zien. Dat doe je toch maar mooi????

marjolein

kop op, het gaat je lukken Ria!! laat ze lekker in hun spaanse sopje gaar koken en gaan met die banaan, je bent er bijna....!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!